Bestsellery
Ennywear spódnica granatowa ołówkowa
Ennywear spódnica granatowa ołówkowa
169,00 zł 69,00 zł
Ledor sukienka Roxy ecru
Ledor sukienka Roxy ecru
399,00 zł 39,00 zł
Kaskada sukienka Ismena szafirowa
Kaskada sukienka Ismena szafirowa
299,00 zł 99,00 zł
Cross Jeans kardigan melanż szary
Cross Jeans kardigan melanż szary
169,00 zł 59,00 zł
Natali Dler sukienka Dewi wizytowa hafty
Natali Dler sukienka Dewi wizytowa hafty
499,00 zł 169,00 zł
Cheer bluzka kremowa z falbanką V
Cheer bluzka kremowa z falbanką V
89,00 zł 39,00 zł
Kaskada sukienka wizytowa Lolita granatowa
Kaskada sukienka wizytowa Lolita granatowa
319,00 zł 99,00 zł
Promocje
Maxim sukienka Alicia niebieska na wesele
Maxim sukienka Alicia niebieska na wesele
579,00 zł 119,00 zł
Ennywear sukienka sportowa szara
Ennywear sukienka sportowa szara
249,00 zł 99,00 zł
Stabo narzutka beżowa z haftem
Stabo narzutka beżowa z haftem
259,00 zł 79,00 zł
Producenci

                                         ZAMÓW PRZEZ TELEFON! : 606 922 733 pon-pt 8.00-17.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl