Bestsellery
Ledor sukienka Remi beżowa
Ledor sukienka Remi beżowa
369,00 zł 69,00 zł
Kaskada sukienka Ofelia żakard złoty beż
Kaskada sukienka Ofelia żakard złoty beż
299,00 zł 149,00 zł
Tenisówki wąż biało-czarne na platformie
Tenisówki wąż biało-czarne na platformie
59,00 zł 39,00 zł
Far Far Fashion top poncho dzianinowa geometria
Far Far Fashion top poncho dzianinowa geometria
299,00 zł 109,00 zł
Kaskada sukienka Dalia złoty żakard
Kaskada sukienka Dalia złoty żakard
279,00 zł 149,00 zł
Far Far Fashion sweter asymetryczny czerwony
Far Far Fashion sweter asymetryczny czerwony
279,00 zł 99,00 zł
Stabo sukienka koronkowa ecru
Stabo sukienka koronkowa ecru
659,00 zł 129,00 zł
Sheego sukienka maxi koralowa
Sheego sukienka maxi koralowa
199,00 zł 89,00 zł
Stabo spódnica z imitacji skóry złota
Stabo spódnica z imitacji skóry złota
289,00 zł 89,00 zł
Sheego spodnie bojówki khaki
Sheego spodnie bojówki khaki
149,00 zł 89,00 zł
Promocje
Kumi żakiet pomarańczowy typu chanel
Kumi żakiet pomarańczowy typu chanel
349,00 zł 129,00 zł
Torebka Muddy orzechowa midi
Torebka Muddy orzechowa midi
79,00 zł 49,00 zł
szt.
Natali Dler spódnica ołówkowa beżowy melanż
Natali Dler spódnica ołówkowa beżowy melanż
199,00 zł 79,00 zł

                                         Masz pytania? Kontakt z obsługą: 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nas w Google+
Sklep internetowy Shoper.pl