Bestsellery
Sukienka Nathalie koty morskie
Sukienka Nathalie koty morskie
189,00 zł
Kontrast kardigan z prążkami szary
Kontrast kardigan z prążkami szary
299,00 zł 99,00 zł
Kontrast sweter poncho czarne z moherem
Kontrast sweter poncho czarne z moherem
359,00 zł 119,00 zł
Bianco Footwear mokasyny metallic skóra fiolet
Bianco Footwear mokasyny metallic skóra fiolet
359,00 zł 39,00 zł
Bianco Footwear mokasyny metallic skóra złote
Bianco Footwear mokasyny metallic skóra złote
359,00 zł 39,00 zł
Kontrast sukienka z jedwabiu szara
Kontrast sukienka z jedwabiu szara
459,00 zł 119,00 zł
Promocje
Semper sukienko-tunika Lora zielone kwiaty
Semper sukienko-tunika Lora zielone kwiaty
299,00 zł 29,00 zł
Semper sukienka Elena szary żakard
Semper sukienka Elena szary żakard
349,00 zł 89,00 zł
Zaps żakiet Svieta kwiaty ciemne
Zaps żakiet Svieta kwiaty ciemne
299,00 zł 69,00 zł
Producenci

                                         ZAMÓW PRZEZ TELEFON! : 606 922 733 pon-pt 8.00-17.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl