Bestsellery
Zaps legginsy Leather a la skóra czarne
Zaps legginsy Leather a la skóra czarne
149,00 zł 79,00 zł
Semper sukienka Andrea kolorowy wzór
Semper sukienka Andrea kolorowy wzór
329,00 zł 119,00 zł
Ledor bluzka kopertowa V ecru
Ledor bluzka kopertowa V ecru
199,00 zł 19,00 zł
Semper sukienka Scarlett paski ecru-turkus
Semper sukienka Scarlett paski ecru-turkus
349,00 zł 119,00 zł
Marina Bianco spodnie 7/8 czarne
Marina Bianco spodnie 7/8 czarne
199,00 zł 79,00 zł
Marina Bianco czarna trapezowa sukienka
Marina Bianco czarna trapezowa sukienka
299,00 zł 99,00 zł
Duet Woman bluzka szaro-miodowa w turecki wzór
Duet Woman bluzka szaro-miodowa w turecki wzór
199,00 zł 69,00 zł
Duet Woman bluzka wzór zielono-chabrowy
Duet Woman bluzka wzór zielono-chabrowy
199,00 zł 79,00 zł
Duet Woman tunika oversize czarna
Duet Woman tunika oversize czarna
199,00 zł 89,00 zł
Semper sukienka Ola żółto-chabrowa
Semper sukienka Ola żółto-chabrowa
349,00 zł 119,00 zł
Kaskada sukienka wizytowa Nicole malinowa
Kaskada sukienka wizytowa Nicole malinowa
319,00 zł 79,00 zł
Laura Scott ramoneska błękitna z imitacji skóry
Laura Scott ramoneska błękitna z imitacji skóry
249,00 zł 119,00 zł
Promocje
Vero Moda sukienka Vanessa granatowa
Vero Moda sukienka Vanessa granatowa
189,00 zł 69,00 zł
Bianco Footwear czółenka pudrowe welur
Bianco Footwear czółenka pudrowe welur
269,00 zł 69,00 zł
Producenci

                                         ZAMÓW PRZEZ TELEFON! : 606 922 733 pon-pt 8.00-17.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl