Bestsellery
Kumi sukienka z lnu granatowa
Kumi sukienka z lnu granatowa
399,00 zł 139,00 zł
Kumi bluzka z dzianiny lnianej
Kumi bluzka z dzianiny lnianej
199,00 zł 79,00 zł
Chiara sukienka Retro plus size z paskiem
Chiara sukienka Retro plus size z paskiem
349,00 zł 119,00 zł
Żakiet Glam pudrowy róż
Żakiet Glam pudrowy róż
159,00 zł 99,00 zł
Kumi sukienka z jedwabiem na zamek
Kumi sukienka z jedwabiem na zamek
399,00 zł 179,00 zł
Kumi sukienka z lnu szara
Kumi sukienka z lnu szara
399,00 zł 139,00 zł
AiK żakiet blezer na guziki
AiK żakiet blezer na guziki
399,00 zł 99,00 zł
Chiara sukienka Etno brązowy wzór
Chiara sukienka Etno brązowy wzór
299,00 zł 119,00 zł
Aldona bluzka wiązana ecru-granat różyczki
Aldona bluzka wiązana ecru-granat różyczki
169,00 zł 49,00 zł
Aldona sukienka w pasy pomarańczowo-koralowe
Aldona sukienka w pasy pomarańczowo-koralowe
359,00 zł 129,00 zł
Promocje
Spódnica ołówkowa szara
Spódnica ołówkowa szara
79,00 zł 59,00 zł
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
349,00 zł 69,00 zł
Maxim sukienka krata patchwork skos
Maxim sukienka krata patchwork skos
599,00 zł 99,00 zł
Producenci

                                         Masz pytania? Kontakt z obsługą: 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl