Bestsellery
Chusta kaszmirowa beżowe koty
Chusta kaszmirowa beżowe koty
49,00 zł
szt.
Natali Dler sukienka Felicja morska
Natali Dler sukienka Felicja morska
499,00 zł 169,00 zł
Lowe sukienka Tulipan czarna
Lowe sukienka Tulipan czarna
149,00 zł
Natali Dler sukienka na zamek Bresco
Natali Dler sukienka na zamek Bresco
499,00 zł 169,00 zł
Natali Dler sukienka Pasedena czerwono-szara
Natali Dler sukienka Pasedena czerwono-szara
499,00 zł 169,00 zł
Natali Dler spódnica Dayton beżowa midi
Natali Dler spódnica Dayton beżowa midi
299,00 zł 79,00 zł
Lowe sukienka Tulipan bordo
Lowe sukienka Tulipan bordo
149,00 zł
Natali Dler sukienka Simi szara
Natali Dler sukienka Simi szara
499,00 zł 169,00 zł
Sukienka ołówkowa brokat różowe złoto
Sukienka ołówkowa brokat różowe złoto
149,00 zł 49,00 zł
Natali Dler spódnica Marcelina kolorowy wzór
Natali Dler spódnica Marcelina kolorowy wzór
239,00 zł 89,00 zł
Tenisówki wąż biało-czarne na platformie
Tenisówki wąż biało-czarne na platformie
59,00 zł 19,00 zł
Sukienka ołówkowa złoty brokat
Sukienka ołówkowa złoty brokat
149,00 zł 49,00 zł
Promocje
Kumi spodnie khaki z zamkami
Kumi spodnie khaki z zamkami
259,00 zł 49,00 zł
Stabo długa koszula asymetryczna bordo pasy
Stabo długa koszula asymetryczna bordo pasy
299,00 zł 79,00 zł
Kaskada sukienka Adela żakard wąż
Kaskada sukienka Adela żakard wąż
299,00 zł 149,00 zł

                                         Masz pytania? Kontakt z obsługą: 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nas w Google+
Sklep internetowy Shoper.pl