Bestsellery
Ledor sukienka Remi beżowa
Ledor sukienka Remi beżowa
369,00 zł 99,00 zł
Natali Dler sukienka Bradford jedwab
Natali Dler sukienka Bradford jedwab
399,00 zł 129,00 zł
Maxim tunika groszki czarno-białe
Maxim tunika groszki czarno-białe
299,00 zł 69,00 zł
Natali Dler sukienka Seattle
Natali Dler sukienka Seattle
399,00 zł 129,00 zł
Sheego spodnie joggersy różowe
Sheego spodnie joggersy różowe
139,00 zł 89,00 zł
Natali Dler sukienka Missisipi
Natali Dler sukienka Missisipi
399,00 zł 169,00 zł
Maxim spodnie do kostki czarne
Maxim spodnie do kostki czarne
199,00 zł 89,00 zł
Sheego sukienka plus size orientalna
Sheego sukienka plus size orientalna
199,00 zł 69,00 zł
Promocje
Far Far Fashion sukienka różowo-szara
Far Far Fashion sukienka różowo-szara
359,00 zł 129,00 zł
Far Far Fashion bluzka oversize pudrowy róż
Far Far Fashion bluzka oversize pudrowy róż
199,00 zł 89,00 zł
Stabo sukienka motyl morelowa
Stabo sukienka motyl morelowa
549,00 zł 119,00 zł
Producenci

                                         Masz pytania? Kontakt z obsługą: 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nas w Google+
Sklep internetowy Shoper.pl