Bestsellery
Ledor sukienka Roxy ecru
Ledor sukienka Roxy ecru
399,00 zł 59,00 zł
Natali Dler sukienka Michael srebrzystoszara
Natali Dler sukienka Michael srebrzystoszara
499,00 zł 49,00 zł
AiK sukienka czarna żakardowa przed kolano
AiK sukienka czarna żakardowa przed kolano
399,00 zł 99,00 zł
Spodnie eleganckie zielone z kieszeniami
Spodnie eleganckie zielone z kieszeniami
119,00 zł 89,00 zł
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
349,00 zł 49,00 zł
Ennywear bluzka z kołnierzykiem pudrowy róż
Ennywear bluzka z kołnierzykiem pudrowy róż
189,00 zł 69,00 zł
Spodnie białe z kieszeniami
Spodnie białe z kieszeniami
119,00 zł 79,00 zł
Ennywear bluzka z krawatką w kwiaty
Ennywear bluzka z krawatką w kwiaty
189,00 zł 69,00 zł
Kumi spódnica len z paskiem granatowa
Kumi spódnica len z paskiem granatowa
259,00 zł 59,90 zł
Ennywear bluzka w kratkę kolorowa
Ennywear bluzka w kratkę kolorowa
189,00 zł 69,00 zł
Promocje
Kaskada sukienka koktajlowa Mery złoto-czarna
Kaskada sukienka koktajlowa Mery złoto-czarna
349,00 zł 49,00 zł
Muso spódnica mini rozkloszowana granat
Muso spódnica mini rozkloszowana granat
199,00 zł 71,90 zł
Kumi bluzka z łańcuszkiem
Kumi bluzka z łańcuszkiem
299,00 zł 57,90 zł
Producenci

                                         ZAMÓW PRZEZ TELEFON! : 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl