Bestsellery
Pretty Woman sukienka czarno-ecru
Pretty Woman sukienka czarno-ecru
499,00 zł 189,00 zł
Sheego sukienka plus size orientalna
Sheego sukienka plus size orientalna
199,00 zł 29,00 zł
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
Kaskada sukienka Barbara różowa koronka
349,00 zł 69,00 zł
Aldona sukienka wizytowa pasy biało-granatowe
Aldona sukienka wizytowa pasy biało-granatowe
299,00 zł 129,00 zł
Chiara żakiet żakard pudrowy róż
Chiara żakiet żakard pudrowy róż
299,00 zł 119,00 zł
Żakiet Glam zielony
Żakiet Glam zielony
159,00 zł
Chiara sukienka żakard pudrowy róż I
Chiara sukienka żakard pudrowy róż I
359,00 zł 119,00 zł
Żakiet Basic różowy
Żakiet Basic różowy
159,00 zł
Natali Dler sukienka Elodia błękitno-złota
Natali Dler sukienka Elodia błękitno-złota
499,00 zł 99,00 zł
Żakiet Basic zielony
Żakiet Basic zielony
159,00 zł
Promocje
Spódnica ołówkowa czerwona
Spódnica ołówkowa czerwona
79,00 zł 59,00 zł
Kaskada bluzka Kora ecru
Kaskada bluzka Kora ecru
199,00 zł 69,00 zł
Lizard botki skórzane granatowe z lakierkiem
Lizard botki skórzane granatowe z lakierkiem
359,00 zł 169,00 zł
Producenci

                                         Masz pytania? Kontakt z obsługą: 668 329 509, 606 922 733 pon-pt 8.00-16.00

Jak złożyć reklamację?

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: (+48)668329509 lub (+48)606922733.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego dowód zakupu oraz formularz reklamacyjny, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.


W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: outlet@n-fashion.pl lub telefonicznie: +48668329509. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Formularz reklamacyjny do pobrania  tutaj.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Znajdź nasw Google+
Sklep internetowy Shoper.pl